EST

Uudised

Külalised Berliini sõpruskoolist
11.06.2015
27.05.-4.06 külastasid TÕG-d Berliini sõpruskooli 10 õpilast ja 2 õpetajat. Nagu tavaliselt olid päevad tihedad ja meeleolukad.

Näitasime oma Berliini sõpradele Eestimaa kaunemaid paiku. Nii sai käidud ära Saaremaal – nägime Euroopa aasta puud Orissaares, käisime Kaali järve ääres ja kuulasime giidi juttu Kuressaare lossis. Õhtu veetsime grillides Mändjala kämpingus. Tagasiteel külastasime Sõrve säärt ja selle tippu ning nautisime kauneid vaateid Ohessaares. Samuti olime Panga pangal ja imetlesime Angla tuulikuid. Sakslaste ja ka eestlaste rõõm reisist oli mõlemapoolne.

Traditsiooni kohaselt majutatakse saksa õpilased peredes ja nädalavahetus on alati perede sisustada.

Nädala alguses toimus ekskursioon Tallinna vanalinnas, seejärel jalutuskäik Pirital ja lauluväljakul.

Loomulikult käisime ära ka Lennusadamas ja teletornis ning Riigikogus ja Toompeal.

Meie saksa sõbrad tutvusid ka meie kooliga, paraku neil seekord õppetöös osaleda ei õnnestunud, aga nad said kaasa elada aastalõpu aktusele.

Viimase õhtu veetsime ühiselt Al Mare Bowlingusaalis ja kurbusega nentisime, et taas möödus see nädal linnulennul.

Loodetavasti see tore traditsioon jätkub ja me saame juba aasta pärast sõita uute õpilastega vastukülaskäigule Berliini. Õpilastele on see suureks motivatsiooniks saksa keele õppimisel.